Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Rosén - 2 juni 2011 17:48

Oj vad länge sen jag skrev. Har hänt hur mycket som helst. Vi har fått ett nytt tillskott av Leah lilla korsningsponny Rebell. Han är korsning amerikansk miniatyr och shetland. Han är hela 75 cm hög och Leah fullkomligt avgudar honom. Jimmie är nästan klar med stallet. Alla 4 boxar på plats, bara takfix, portar, el o vatten kvar :) Min duktiga underbara sambo! 16 juli gifter vi oss :))) Norton har två nya medryttare då Emelie slutat. Nathalie som rider 1-2 ggr/ v o Martina som rider resterande dagar :) Martina ska även hoppa pay and jump på honom den 14 juni. Jag ska såklart filma :))På onsdag kommer Tarragona hem från Höör. Spännande. Varit en lååååång väntan.Vi har då 4 hästar hemma :) Lord har varit skadad, ryggont o en blödning i bogen. Senaste besöket hos Kokko var han mycket bättre och jag ska nu börja sätta igång honom efter 2 v vila. Har bestämt mig för att träna dressyr varannan vecka och hoppning varannan. Plugget går kanon. Haft MVG på de 5 senaste kurserna och måste hålla i det för att inte dra ned på mitt snitt. Ligger på ca 17 nu och med det tror jag att jag kommer in på socionomlinjen. Tror jag kan få meritpoäng på 0,5-1 också o då ligger jag ännu bättre till. Är hos mamma nu o pluggar, jag o Lo ska kolla skräckis ikväll o ha en systerfilmkväll :)) Alltid Nice! Inte ofta man kommer iväg så det är superskönt. Jimmie tog in Lord o Rebell idag till Hovslagaren, Lord hade tappsko och jag ville att Rebells hovar skulle kollas. Tack hjärtat för hjälpen! Nä, dags o fortsätta plugga, ska greja en 200 poängskurs på 4 veckor mot normalt 8. Då kan jag ha lite semester med familjen :)

Ovido - Quiz & Flashcards