Alla inlägg den 4 juni 2011

Tom

Av Linda Rosén - 4 juni 2011 23:12

Har pluggat så intensivt att jag är helt tom i huvudet just nu. Men himla nöjd känner jag mig. Nu får jag invänta betyget på första uppdraget. Alltid spännande när det är en ny kurs. Jag bara SKA in på högskolan nästa år. Är så taggad att få en riktig utbildning! Har ridit Lord idag, från 25 grader varmt så blev det storm när jag skulle ut. Han var lite slö såklart, men känns skönt att börja sätta igång honom. Efter Lord så var det Rebells tur, körde 30 min i skritt o lite trav. Duktig liten stjärna. Vagnen är inte helt skön att sitta i men den får duga ett tag till. Martina red Norton idag så alla hästarna är motionerade o klara. Imorgon ska jag ut igen på Lord, får se om vi kan vara med på finalen senare i juni. Men det återstår att se. Imorgon kommer Leahs kompis hit, kul att hon får ta hem en kompis. Alltid alla de andra barnen som har kompisar hemma och Leah hänger med i bakgrunden. Börjar likna en ungdoms-barngård här hemma. Nä, dags o varva ned Lite innan sängen kallar

Ovido - Quiz & Flashcards