Alla inlägg under januari 2013

Av Linda Rosén - 14 januari 2013 07:13

Har jobbat helgen. Mycket på jobbet nu så när jag kom hem så red jag ut på Tarragona med Carro och Lord.
Hur underbart som helst.
Igår tog vi första galoppen någonsin.
Hon har inte känts redo innan men igår tog vi två mindre galopper.
Hur häftigt som helst ?
Lite bilder på pärlan

Av Linda Rosén - 3 januari 2013 08:00

Igår firade vi jul hemma med alla barnen, svärfar och med Emmas pojkvän Oliver.
Jag har jobbat hela jul o nyår och barnen har varit hos den andra föräldern.
Så Jimmie lagade mat och jag slog in paket. Supermysigt och lyxigt med julmat igen efter en veckas uppehåll :)
Barnen var supernöjda med sina klappar så vart verkligen en lyckad kväll. Vad värmer mer än glada barn? :)
Nu ut till stallet för att släppa ut hästar och mocka :)

Av Linda Rosén - 2 januari 2013 13:00

Har haft en paus i bloggandet.
Har hänt lite på både roligt och jobbigt.
Cyron har åkt tillbaka. Jättetufft. Men med så som det ser ut nu i livet så hann jag inte med två storhästar. Men känns i hjärtat.
Barnens nya ponny har kommit. Lilla vargen åker ju tillbaka till våren och för att barnen inte ska stå utan ponny så kom lilla Zandy. En B-ponny på 125 cm som går på lösdriften.
Hon har tidigare gått som ridskoleponny men de senaste två åren har hon bott hos en privat ägare.

Hon fick skor på en gång och igår skoddes även Tarragona för att dela skydda hennes bakhovar men även för att hon ska vänjas inför treårstestet då jag tycker att de rör sig bättre skodda :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards