Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Rosén - 23 januari 2012 21:35

Hektisk dag. Jobbade 7-14.30, sen iväg på skolmöte, hämta barn, laga mat, ut och mocka för att sedan lasta Tarragona och åka iväg o löshoppa. Jimmie följde med då Carro var gullig o var barnvakt. Tack tack :D


Imorgon blir en minst lika hektisk dag, 8-12 har jag mattelektion, sen blir det jobb 13.30-21,30 Susanne är snäll och emfodrar imorgon då jag inte hinner hem emellan. Får mocka när jag kommer hem om inte Jimmie fixar det :-)

Sen onsdag är jag ledig, eller nja ledig och ledig, lite plugg, träning med Lord, sen möte på em. Känner mig rätt mör nu, men blir lite hektiskt med plugg och jobb mm mm. Men det är 10 v till sen kan jag bara fokusera på jobber om jag grejar matten dvs.


Fixade filmerna ifrån förra träningen med Lord, känns jätteroligt att börja komma igång. Även en film från dagens löshoppning är fixad. Nu ska jag titta på det okända som jag har spelat in, bädda ner mig i soffan med mina phalénegosisar. Myyyysigt :-)

TARRAGONA LÖSHOPPNING





LORD, TRÄNING

 
 

Av Linda Rosén - 22 januari 2012 21:35

Firade min underbara syster igår som fyllde jämnt. Vi köpte med mat som vi lagade. Jag gjorde potatisgratäng med stekt oxfilé och entrecote, sallad, peppar och bearnaisesås. Passar väl ett födelsedagsfirande. Var jättegott. :)Mamma och Rikard var med och Noah o Leah lekte som galningar :)Idag så red jag Lord. Tänkte åka till ridhuset men blev en uteritt då det var så fint med all nysnö. Jobbade mycket i både trav och galopp och han går så himla bra. Helt fantastisk häst. Han var laddad till max vilket gav han ännu mer power och driv. Bytena är klockrena och han är så mjuk o följsam. Blir träning igen på onsdag. Imorgon blir det löshoppning igen med Tarragona. Ska bli roligt. Hon är så himla duktig. Hon utvecklas snabbt nu. Tänkte lägga upp filmerna från träningen sist men datorn är upptagen så får göra det imorgon eller i övermorgon. Snart dags o sova. Börjar sju imorgon bitti :)

Av Linda Rosén - 17 januari 2012 12:03


Lord första träningen efter skadan.



Nedan, Tarragonas 5e löshoppning, men första i högervarv.

  

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards