Alla inlägg under september 2011

Av Linda Rosén - 6 september 2011 13:24

Oj, vad vädelös jag är på att hålla i bloggen. Men jaja, bättre sent än aldrig :-)

Ganska eller väldigt mycket har hänt på hästfronten. Tog hit veterinären till Lord och det visade sig att ytliga böjsenan var lindrigt förstorad. Ingen senskada som tur är, där var allt ua men får räkna med några veckor till innan vi kan börja trava.


Pratade därefter med Susann ifrån Djupdalens gård och hon har en saluhäst som hon inte hann med. Så Tarragona fick åka dit och gå på lösdrift så fick jag hem Bisse.

Han är ett 11 årigt halvblod, lockande hoppstam och supertrevlig!!

Igår åkte jag och löshoppade honom för att jag ville se hur han rör sig från marken. Eftersom jag inte visste exakt hur mycket o högt han hoppat så vart det inga höga höjder :-) Men roligt tyckte han att det var!! O talang har han ju :-)


Ja, jag var jättenöjd med honom och vi bestämde att jag ska börja hoppträna honom nästa vecka. Har längtat såååå efter att rida och träna igen o blir han kvar så blir det tävlingar :-)



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards