Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Linda Rosén - 10 juni 2011 22:14

Lord är min hjälte, han försvarade Rebell mot Norton och nu är de bundisar. Förvånande faktiskt att han väljer en pytteliten skimmel framför de andra men är så sköööönt! Lord är fantastisk! Stor och liten, måste lägga in några bilder på dem med. Lord 175 cm hög och Rebell 75 cm hög. Hur gulliga är dom inte :-)


     

Av Linda Rosén - 10 juni 2011 21:03

Lilla Tarragona hann inte vara här mer än ett dygn så fick hon ett sår. Vet inte hur hon kunnat få det. Ett stort sår i karleden där en flik hänger ned. Ringde veterinär Hannah, så hon kom ut och tittade till det. Bandagerade om det och gjorde rent så nu ska jag linda om det på måndag el tisdag beroende på hur bandaget ser ut. Min stackars lilla sessa.

Måste bara säga att jag är imponerad av hennes lugn. Snällare åring får man nog leta efter. Hon är inte mycket hanterad och tycker jag var lite läskig när hon kom, men nu börjar hon acceptera och tycker att det är super mysigt att bli kliad. Hon lärde sig fort att stå bunden efter alla såromläggningar. Inga problem alls att kinda benet utan hon står så snällt. Duktig liten tjej.


Red Lord idag och igår, inte fräsch än. Sitter fortfarande i bogen. Nästa vecka ny ET tid hos Kokko. Vill bara att han ska bli bra. Måste fått en himla blödning i bogen efter han gick omkull. Men nu har det snart gått 4 v och han är även laserbehandlad, men nu hade Kokko ev andra planer på g och om det är någon som kan fixa detta så är det ju han.


Har haft en toppenkväll med barnen, mina små och stora hjärtan. Älskling har varit iväg med jobbet och åkt gocart och nu är han med jobbet och äter. Fick sms på förrätten...såg inte ett duuuuuugg gott ut..... ;-)


Nä, ska kika på lite criminal minds. Ska bara försöka få grabbarna i säng. :-) Skickar in lite bilder på min lilla bebbe som är Tarragona:


       



Ovido - Quiz & Flashcards