Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Linda Rosén - 3 juni 2011 20:48

Har pluggat o pluggat. Har gjort klart 6 kapitel. Imorgon ska jag påbörja första uppdraget. När jag är klar med det har jag gjort 1/3 del av kursen. Känner mig gryyyymt duktig!! Det ser positivt ut att få semester :) Matchen mellan Sverige o Moldavien har börjat. 1-0 till Sverige efter 11 min. Riktigt bra!!Gått bra med min skära ned på fett dag. Ätit nyttigt hela dagen. Lite ont i huvudet men kan bero på allt plugg. Druckit 1,5 L vatten med. Ska unna mig lite naturgodis nu. Cashewnötter. MUMS!Pratade med Linda Turesson idag. Var hur länge sen som helst. Saknar henne. Hon kommer på bröllopet iaf :) Sååå kul! Lämnade alla vänner i Sthlm när jag flyttade o när man väl pratar med dem så saknar man :)

Av Linda Rosén - 3 juni 2011 08:44

Har gått upp 2,5 kg på två veckor. Misstänkte att jag gått upp eftersom jag inte ridit men så mycket på två veckor gör ganska mycket på mig. Så idag ska jag börja äta bättre. Ska börja sätta igång Lord idag, så motion och träning kommer tillbaka som vanligt. Vill gå ner 4-5 kg och äta en sundare kost. Kanske man blir piggare med :)) Ska snart sätta mig o plugga, vaknade 8 trodde klockan var 10. Jag o Lotta kollade på en skräckis igår, helt ok faktiskt. Debil heter filmen o handlar om att 5 pers fastnar i en hiss. Ikväll är det EM-kval Sverige-Moldavien. Jag kommer att sitta fastklistrad vid tvn. Älskar sport! Jimmie kopplade in poolvärmarna igår så får se om pålen värmts upp under dagen när jag kommer hem :) jag är en riktig badkruka, så minst 27 grader men gärna över 30 innan jag ens doppar fötterna :)

Ovido - Quiz & Flashcards