Alla inlägg den 29 september 2012

Av Linda Rosén - 29 september 2012 18:50

Har rast på jobbet, passar på att blogga lite :)
Hur cool är inte min dotter på 5 år då.
Hon fick passa på att ta en dusch innan jag skulle åka till jobbet.
Stod och skulle börja schamponera hennes hår när hon utbrister: - ååååhhhhh mamma! Mitt hår luktar B-fis!!!
Jag:????? B-fis?????
Menar du bärfis??
Leah: Ja, vadå? Jag säger B-fis och du bärfis! Men det luktar B-fis
Hahaha bäst och hänga med lite i nya slanget. Hahaha Så nu vet ni det, det heter B-fis och inte bärfis. Hahaha Love you sweetie!

Av Linda Rosén - 29 september 2012 11:19

Tarragona och Lilla vargen låg ned samtidigt i lösdriften. Var bara tvungen att lägga in en bild :)

Av Linda Rosén - 29 september 2012 10:51

Stallet klart. Regnväder, kaniner matade. Alla hästarna verkar supernöjda. Cyron gnäggade när jag kom ut till stallet idag, så gullig. Han kanske har tagit efter Monty som alltid gnäggar när jag kommer ut. Dags för frukost snart. Sen blir det jobb för min del till sena kvällen. Känns alltid nice att jobba extra. Det är liksom bara plus och bonus.
Taiga mår efter operationen bra. Men känns alltid jobbigt när de har ont. Igår gjorde jag rent op.såret Men hon är tapper och en fighter min lilla hund.

Ovido - Quiz & Flashcards