Alla inlägg den 24 september 2012

Av Linda Rosén - 24 september 2012 22:02

Idag fick jag trevligt spontanbesök av Pernilla som stannade och drack kaffe i morse :) Alltid kul och prata häst :) Bokade in en träff för lite ponnyritt nästa vecka :))

Efter så ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba extra men hade skolmöte så kunde inte hoppa in förens senare.

Skolmötet gick kanon. Har alltid en liten klump i magen och är alltid beredd att stålsätta mig. Men mötet gick kanon. Skönt att veta att det finns så många engagerade människor runt mitt barn som jag idag faktiskt fick bara positiva känslor kring. En av de personer som jobbar där vet jag har lagt ner sin själ för att arbeta med mitt barn och det betyder otroligt mycket.
Alltid jobbigt när ens barn har svårigheter som gör att skolsituationen inte alltid fungerar lika bra som för andra barn. Men mötet var iaf bra och gick därifrån med en positiv och skön känsla :D Det spred sig till jobbet där vi hade en supertrevlig jobbkväll :)

När jag kom hem hade jag fått ett litet brev från bonusbarnet Tuvalie. Hjärtat smälter :) Fantastiska lilla tjej. Älskar dig sötnosan <3

Ovido - Quiz & Flashcards