Alla inlägg den 10 september 2012

Av Linda Rosén - 10 september 2012 17:25

Ibland blir det inte riiiiktigt som man tänkt sig.
Cyron besiktigades idag, tyvärr inte helt UA. De vet inte om han gjort något i hagen. Ingen hälta men inte helt ren heller. Blir en ombesiktning om 14 dagar så får vi se om han är UA då. Känns riktigt tråkigt, då man längtat så. Men skönt att ha en öppen och rak kommunikation så det inte blir några missförstånd.

Tjejerna ska ut nu och rida ponnyerna.
Är helt slutkörd känner jag men bara att pallra sig ut.
Har varit mycket på jobbet nu, började tro att jag blivit knäpp. Hahaha
Jag går ner för att byta om.... Så länge är allt rätt.... Väl där byter jag om och upptäcker att jag bytt om till de rena jobbarkläderna. Hahaha inte helt rätt när jag är på g hem. Aja, byter om igen till mina egna kläder garvandes för mig själv, upptäcker då att jag satt på mig jobbarskorna istället för mina egna.... Är man heeeelt snurrig??
Hahaha började fundera om jag verkligen skulle våga köra hem... Kanske kör någon annanstans. Men... Är hemma iaf så något rätt har jag gjort iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards