Alla inlägg den 14 september 2012

Av Linda Rosén - 14 september 2012 21:44

Har varit på lite möten denna vecka. Alla har gått bra.
Idag var jag på utvecklingssamtal på dagis. Leah fick bara fina ord <3 Hon börjar få intresse för att skriva så idag har hon skrivit hela familjens namn och är sååå stolt. :)

Jobb blev det också. Har varit lugnt denna veckan, faktiskt skönt. Men så fort man drar ned på lite tempo så tror man att man ska glömma saker. Lättare att hålla fokus när det är 100 % non stop. Nu så är jag iaf ledig en vecka.
Hållt på med lösdriften. Bara så ni vet, tjejer kan :D sågat med den där klingan som jag varit halvt livrädd för. Ser alltid att jag sågar av mig halva armen och sen är det SAW film. Det är ju mindre mysigt ;) Men armarna är kvar så gick alltså bra.
Fått hjälp av Peter och Jimmie har provat skruva lite plåt. Gick faktiskt bra. Den är snart klar, bild kommer sen.

Idag har vi firat Jonathan som fyllde år förra veckan. Han var nöjd med presenterna :) Xbox är tydligen det som gäller just nu för grabbarna. Eller minecraft närmare bestämt :)

Med pållarna är det bara bra.
Monty har fått melanom, mindre kul. Men bara att tuffa vidare och hålla koll. Skrutten.

Kommer en som ska kika på stallplats imorgon. Får ju mera plats när våra går på lösdrift. :)

Nä, nu när barn och hästar är nattade så är det väl dags och sätta sig ner och göra kväll för det här dygnet 14/9-2012, ny dag imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards