Alla inlägg den 20 september 2012

Av Linda Rosén - 20 september 2012 19:02

Shiiiiit vad bra ponnyn gick idag.
Vilken nytändning!
Skänkelvikningarna sitter i både skritt och trav. Fattningarna nästintill perfekt! Ökningar och minskningar i trav och galopp. Galoppsluta åt höger ( svåra för honom ).
Klippt blev han också idag. Vilka hästar jag har! Önskar att jag hade filmen får bli några bilder :)

Av Linda Rosén - 20 september 2012 16:17

Bästaste Tarragona bara fortsätter att göra framsteg. Idag red vi ut utan hästsällskap men Jimmie följde med ifall att det händer något. Liten tur i skogen och sen hem på grusvägen. Blev som Max 20 min. Travade på både bort och hem. Duktiga!!
Blev lite spänd på asfaltsvägen hem och hoppade till men sansade sig när jag pratade med henne. Så himla häftigt att sitta på hästen som jag haft från scratch och sett växa upp sen liten bebis. Nu börjar liksom den roliga tiden :) för er som vill kika på filmen så sök på youtube: lindili79 :)

Ovido - Quiz & Flashcards