Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Linda Rosén - 30 mars 2011 20:15

Träningen igår gick kanon. Tränade serier. Riktigt roligt. Bara 6 långa dagar till nästa träning...


Idag har jag och Jimmie köpt bröllopsringar...yyyyeeeejjj!!!! Jag fick en med diamanter på. Superfin!!! Nu är det bara invänta stora dagen!!


Hämtade hösilage på kvällen, Dessan, jag, Jimmie och Leah åkte. Fick även hem halm. Efter det så gjorde Isac, jag och Leah ordning Norton och gick ut till hagen där de red. Isac red själv och har börjat trava. Han är såååå himla duktig! Han är envis och skänklar på och styr. Första gången som han travade själv. Imorgon kväll ska de rida igen. När Isac lär sig rida lätt så kan han ju följa med mig ut och det vore ju super. Får bli intensivträning nu :-) Efter ridningen så ville Isac gå in...men inte då, ska man rida får man ta hand om hästen efter då. Så han fick sadla av och fixa och gå in med honom i boxen. Så duktig!
Efter stallet så läste Isac bok för Leah och nattade henne ((!!!) WOW vad glad jag blev! Han bjöd sååå mycket på sig själv och känner mig så stolt! Vilken underbar son jag har   .


Nu ska jag lägga mig i soffan och vila, är supertrött. Darling är iväg och spelar badminton. Här kommer lite bilder från idag.


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards