Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Linda Rosén - 19 mars 2011 11:57

Vilket väder :)) Vaknade kl 7 med Leah, gav hästarna mat o satte på kaffe. Gick sen en promenad med Lord. Pigg kille, ville gärna gå över mig, så det blev lite träning att han skulle hålla sig bakom. Sen släppte jag ut honom i hagen först. Det tyckte han var en dålig idé o höll på att spränga staketet. Fick ut Norton o då vart han lugn igen. Nu blir det Norton först ut tills han förstår att kompisen kommer till honom i hagen. :) Snart ska jag upp till Stella o förbereda inför tjejen som ska provrida. Blir hon såld så plockar jag hem sadeln o håller tummarna att den passar Lord. Men oddsen för det är ju ganska små. Såg att första division 3 hoppningen är den 10 april, lite tidigt men ska se om jag kan vara med. Nu har jag ju en häst som hoppar ordentligt så känns lite lågt med 90 men kanske en bra höjd o börja med till vi känner varandra ordentligt :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards