Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Linda Rosén - 25 mars 2011 11:50

Så himla drygt. Sitter på swedbanks kontor i skiljebo i Västerås. Har aldrig varit med om längre väntetid. Helt otroligt. Så himla dålig service. Ris ris ris. O medans jag ändå gör det så kan jag passa på o ge mer ris. Skulle skicka tillbaka ett täcke som jag beställt från sjöängens ridshop. Täcket kostade 800 på rea. Skulle vara i 155 men var mindre än mitt 145 täcke, sen när jag skulle skicka tillbaka det så kostade det 250 kr!!!! Då skulle man vara tvungen att betala totalt 400 kr i frakt. Näääää dåligt av transportörerna!!! Nu skulle hon skicka en returlapp o då behöver jag betala 115 kr för returfrakt. Nä, inga fler beställningar ifrån mindre företag utan ordentlig fraktavtal. Sitter fortfarande kvar på Swedbank, har gått 2 nr under 10 min. Riktigt dåligt!!! Ikväll ska jag och Lo ut o skritta hästarna:) riktigt blåsväder ute.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards