Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Linda Rosén - 28 mars 2011 17:31

Precis inne efter en skogstur med Lord. Superhärligt! Gick bra men jag har lite ont i ländryggen och det kändes i galoppen. Kunde korta tyglarna bättre idag, har ridit på för långa. Han blev lite svettig och jag massa   . Ingen bra kondis här inte. Han känns lite spänd och ömmade lite över länden, masserade och körde på värmande liniment. Får se om det ger med sig lite.

Imorgon blir det hoppträning och på onsdag hämta hösilage, sista hösilagebalen innan jag får börja höa. Vååååååår!!! Länge sedan jag längtade efter hoppträningarna, men vad lång en vecka kan kännas.... Bara 5 veckor kvar tills vår första start, spännande!


Pluggat idag, kändes inte som något fastnade. Jobbigt när man är inne i en sådan period, helt ofokuserad. Nya tag imorgon.

Känns att man har ställt om klockan, en timme mindre på morgonen gör mycket. Trött trött trött.


Nä, nu ska jag ta och stretcha på direktiv av älskling, så håller jag tummarna att ryggvärken försvinner.


Av Linda Rosén - 28 mars 2011 10:46

Var hos Heléne och Fredrik igår, de har ju fått en liten Charlie som är en månad gammal. Igår åkte jag, Lotta och barnen till dom för att hälsa på. Ååååå så liten :-) Tycker att Leah är min lilla bebis, men när man fick hålla liten så var Leah plötsligt en stoooor tjej   .

Tar en hel dag att åka och har ju lite svårt att lyfta på rumpan och ta mig hem, så vi åkte hemåt vid 20. Isac var jättetrött och vart obstinat, han vart superledsen utan anledning så bestämde att han fick vara hemma från skolan idag, annars skulle det bara gå dåligt. Är svårt att få upp honom en timme tidigare, redan svårt att få upp honom enligt vintertid, så han är hemma idag.

Dessan hade fixat hästarna och städat i och utanför stallet, duktig   


På torsdag har jag muntlig examination i socialpsykiatrin och på lördag ska jag för första gången skriva högskoleprovet. Tänkte testa en gång för att se hur det är och sedan skriva det igen en gång till. Känner mig inte sådär superladdad, är supertrött och försöker hitta motivation att plugga inför muntan på torsdag. Puh


Här kommer iaf lite bilder på mig, Isac, Leah och Charlie från igår.


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards