Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Linda Rosén - 23 mars 2011 20:53

Försöker få Isac i säng, går väl inte direkt strålande. Han har spring i benen och huvudet. Han grejade läxan med stöd från mig, inte det bästa tålamodet men det gick tillslut både matten och engelskan.


Jag har hunnit med mycket, gjort klart sista uppdraget i socialpsykiatrin, lyckades få MVG på även detta uppdrag. Nu ska jag bara tagga mig till examinationen och sätta det muntliga med så är det psykologi B sen.


Lotta kom hit idag med lilla Noah, de ska vara här ett par nätter. Roligt   


Norton skoddes idag med, vårtecken när man plockar bort snösulorna. :-)  Dessan red ut på Lord för jag hann inte och hon verkade tycka om honom. Kul :-) Imorgon ska jag till equiterapeuten med Lord så ska vi se vad han säger :-)


Nä dags o slänga sig framför tv:n och vänta på darling som är o spelar badminton, blue bloods på tvn idag. Helt ok serie.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards