Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

Träning/ fiskedrag i foten/ inspiration

Av Linda Rosén - 23 augusti 2012 23:10

Monty gick kanonfint med Evelina i sadeln. Träningen börjar verkligen ge resultat och det är så roligt att se! :D Evelina red toppen idag. Fick till några riktigt bra språng och bra planerade ridvägar.
Carro red Lord i markarbetet och jag fick hoppa upp och ta hoppningen.
Ingen hit att direkt hoppa upp i sadeln och tro att man hoppar bra. Haha
Men sista rundan vart riktigt bra. Så får nöja mig med det. Men är ju alltid självkritisk och jag får jobba med det. Tränaren var nöjd iaf :) Red igenom honom efter och han är ju så fin att rida när han släpper. Söthästen! <3

Lyckades btw trampa på ett fiskedrag i morse som min Isac lagt inne. Jag som blir smått.... Eller VÄLDIGT hysterisk fick panik. Sprang runt hoppandes på ett ben i vild panik. Inget skönt kan jag säga men fick ut det iaf. Nu hoppas jag att han håller sina fiskegrejer i fiskelådan och inte på sitt golv ;) Leah lillskruttan vart ledsen, inte konstigt med min hysteri... Hon trodde att jag skulle dö. Mammas prinsessa. <3 Ingen bra förebild när det gäller fiskedrag i foten ;)

Imorgon ska jag ara med Isac i skolan på fm. Jag har ju säkert som ni läst inte kunnat vara tyst längre och egentligen varför skulle jag vara det? Min son är den han är och jag älskar honom precis som han är. Vill bara att han ska ges samma förutsättningar och möjligheter som alla andra barn, han hade inte varit samma Isac om han inte hade haft desvårigheterna. Jag är så stolt över hans värme, hans alla smarta idéer, hans otroliga sätt att prata för sig och vara snabb i kommentarerna. :D
Har läst jättemycket inspirerande sidor, fått respons som gör att man faktiskt orkar kämpa vidare för sådant som andra föräldrar tar som självklart. För det är inte alltid lätt. Nu ligger alla barnen och sover gott iaf och jag väntar på att bli serverad en smarrig räkmacka av hjärtat. Är inte han den bästa ;)

 
 
Ingen bild

Jimmie Rose'n

25 augusti 2012 02:25

Det blir bättre glöm inte kolla kylen innan du åker till jobbet!!... :) Älskar dig pussss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Rosén - 14 januari 2013 07:13

Har jobbat helgen. Mycket på jobbet nu så när jag kom hem så red jag ut på Tarragona med Carro och Lord. Hur underbart som helst. Igår tog vi första galoppen någonsin. Hon har inte känts redo innan men igår tog vi två mindre galopper. Hur häftigt...

Av Linda Rosén - 3 januari 2013 08:00

Igår firade vi jul hemma med alla barnen, svärfar och med Emmas pojkvän Oliver. Jag har jobbat hela jul o nyår och barnen har varit hos den andra föräldern. Så Jimmie lagade mat och jag slog in paket. Supermysigt och lyxigt med julmat igen efter en...

Av Linda Rosén - 2 januari 2013 13:00

Har haft en paus i bloggandet. Har hänt lite på både roligt och jobbigt. Cyron har åkt tillbaka. Jättetufft. Men med så som det ser ut nu i livet så hann jag inte med två storhästar. Men känns i hjärtat. Barnens nya ponny har kommit. Lilla vargen...

Av Linda Rosén - 24 november 2012 17:47

Helt galen invigning av nya Börjes som öppnat i Bro. Hittade hur mycket som helst: Trimkniv Ryktbox Glansspray KL jacka Putsvante Vintertäcke till Tarragona Svettskrapa Hopp platta gjord till Monty Transportskydd till Tarragona Linfröolja ...

Av Linda Rosén - 23 november 2012 12:24

Vissa av bilderna är suddiga men det går att se hur fint han har utvecklats :)...

Ovido - Quiz & Flashcards