Alla inlägg den 3 november 2012

Av Linda Rosén - 3 november 2012 22:34

Kan ju säga att början på bowlingen var man ingen stjärna. Hahaha på något sätt gjorde jag några strikes. Inte lätt med spaghettiarmar och skicka iväg ett klot. ;) Jimmie, Isac och Emil var med. Efter var vi och åt kinamat. Isac och Emil undrade om det var där man åt hundar ;) Höjdpunkten var när Jimmies brallor sprack på bowlingbanan haha. Trodde jag skulle dö. Hahaha

Av Linda Rosén - 3 november 2012 17:11

Red ut på Cyron idag. Han och jag har haft lite diskussioner om vem som bestämmer på sistone. Men igår när jag var i ridhuset så fick det vara nog. Hemma gjorde vi ledarskapsövningar och han gick direkt på släpet. Sen så i ridhuset protesterade han en gång. Sa till honom på skarpen. Sen gick han som en dröm. Så idag red vi ut och klättrade i skogen. Några protester men sa till honom igen. Sen så var det inga mer diskussioner. Supernöjd :)

Sen så den andra pärlan åkte jag till ridhuset med. Lastade Tarragona själv för första gången. Åkte till ridhuset som är nytt för henne. Longerade och hon var superduktig trots att det var en annan häst där. Så nästa gång ska jag rida henne. Så nöjd med hästarna!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards