Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Linda Rosén - 1 oktober 2012 12:17

Sådär då var det bokat med equiterapeuten Kokko ( Kauko Loumala) Hade tur då han skulle mot Västerås på torsdag. Blir lite svårt att trycka in 3 hästar i släpet ;) så han kommer hit och behandlar. Har jag bara 1-2 hästar så brukar jag lasta och åka men alltid bekvämt att få det på hemmaplan. :))

Av Linda Rosén - 1 oktober 2012 12:17

Sådär då var det bokat med equiterapeuten Kokko ( Kauko Loumala) Hade tur då han skulle mot Västerås på torsdag. Blir lite svårt att trycka in 3 hästar i släpet ;) så han kommer hit och behandlar. Har jag bara 1-2 hästar så brukar jag lasta och åka men alltid bekvämt att få det på hemmaplan. :))

Av Linda Rosén - 1 oktober 2012 10:29

Tror jag har en förkylning i kroppen. Har ont i huvudet varje morgon men som går över efter ett tag. Täppt när jag vaknar och bomull i huvudet.
Men men bara le och vara glad.

Pojkarna släpptes ut i gräshagen idag. Ögonen var stora som fotbollar och mularna i backen. Cyrons koskräck har iaf försvunnit. Han tyckte det var lite märkligt att ha stora tjurar i hagen bredvid men efter en dag försvann det. Tjurarna är gigantiskt stora!

Ovido - Quiz & Flashcards